6 Mayıs 2013 Pazartesi

Otel indirimleri bodrum dahilinde bir harika...

           Anlatmaya başlıyorum dedikçe hep karışıyor kelimeler cümleler bir birine, fakat yinede bir kaç yorum katabiliyorum çok fazla değil kusura bakmazsanız sevinirim , anlatılabilir mi bunlar anlatılır tabi neden anlatılmasın ki dedik ve kelimeleri sizlere açtık... 

Wow Bodrum
           Otel indirimleri , lobi, denizi çok güzel. özellikle iskeleleri 1 den fazla olduğu için kalabalık olmuyordu. yiyeceklerden memnun kaldım. 2 kilo alıp geri döndüm. Gümbet eğlence açısından yeterli bir yer. bodruma gitmeye gerek yok.fakat gitmek isterseniz minibüs kapının önünden geçiyor bodrum merkeze.taze meyve suyu olması diğer otellerden Wow Bodrum ayıran bir özellik. Otel indirimleri dahilinde 3 tane snack bar var bu sebeple kalabalık olmuyor. özellikle Türk yemekleri snack bar ini tavsiye ederim. otel indirimleri  az Türk kaldığı için size karşı özel ihtimam da gösteriyor personel. sonuç olarak sorunsuz ve huzurlu bir tatildi herkese tavsiye ederim.

          Otel indirimleri Wow Bodrum Resort otel  ile bir otel indirimleri diğer wow Bodrum otellerine gitmeyi düşünüyorum. Kesinlikle tavsiye ederim bu otel indirimleri . Resepsiyonda Gül Hanım' a ailem ve şahsım adına çok teşekkür ediyorum. Girişten çıkış gününe kadar aynı ilgi ve alaka hep yanı başınızda. Eralp şef ve ekibine, Antep sofrası  Fatih kardeşimize ayrıca teşekkür ediyoruz. Eğer yolunuz Bodruma düşecekse bu Ege'nin incisi koyu ve tesisi mutlaka görün otel indirimleri varken değerlendirin. Israrla tavsiye edilir. Sevgiyle hep mutlu kalın.
ikte ilk kez bir  otel inde kalıyorum ve gerçekten harika bir otelcilik anlayışı olduğunu söyleyebilirim. Fiyatı ilk basta çok gibi görünse de bu fiyattan daha fazlasını sunduğunu söyleyebilirim. Denize karşı konumu, temizlik ve hizmet konularında gayet basarili indirimleri de öyle. En beğendiğim özelliği açık büfe dışında 4 tane daha farklı restarurantı olması. Bundan sonrada

Anlatmakla sınırlı olanlar bunlar bir de onu düşünün neler var neler hafıza yeterince dolu olsada tatilde kafa dinlemek gelir akla ama buradaki güzellikler hep yeni hatıralar oluşturuyor insanda kesinlikle tavsiye ederim , giderseniz de iyi tatiller dilerim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder