17 Mayıs 2013 Cuma

Otel indirimleri dahilinde yıllık keyif :D.

Yasmin Resort
          Otel indirimleri sayesinde yine, bulduğumuz bir yer , ve yine pişman olmamak ta ayrı bir güzellik. 5 yıldızını da hak eden bir otel , umarım herkes için böyledir , çünkü adamlar gerçekten hak ediyorlar hakkını vermek lazım. Kısmen anlattıklarım düşündüklerimi onaylayacaktır , daha iyi anlayacaksınız sizde. 

           Otel indirimleri ile ben eylül ayında balayım için 2 geceliğine bu otelim tercih ettim. Bana 2 tek yataklı oda verildi , daha sonra yapabildikleri sadece yatakları birleştirmeleri oldu. Saat 5 civarı ulaştığım için cay saatine denk geldik sadece kuru pasta vardı otel indirimleri dahilinde. Çalışanlar saat 7 de ana yemek olduğunu ve kuru pastalar ile geçiştirmemi söyledi ancak tabaklarda kuru pasta dahi kalmamış ve yerine yenileri konulmuyor... Oda ve koridorda rutubet kokusu hakim 2300 nolu koridorda. Barda saat 12 den sonra içki almak için para daha kabul edilmiyor ancak tip verirseniz içki alabilirseniz. Otel indirimleri ile eğer restoranın kapanış saatinden yarim saat önce giderseniz kesinlikle bir çok yemek bitmiş oluyor ve yerine yenileri konmuyor..

           Otel indirimleri barda bile bazen kapanış saatine yakin zamanda zorluk çekebiliyorsunuz... Çerez isterseniz sadece nohut ve leblebi alabilirsiniz. Çalışanlarda bir şey isterken yalvarmak gerekiyor veya tiplemeli siniz yada servis uzun zaman alabilir. Otel indirimleri de her şey saatli kaydırak için belli saatte, havlu için başka saatte almalısınız , bu saatler haricinde imkansız... Dondurma dahi saat ile veriliyor saat 2 ve 3.30 arasında ve aksam yemeği sonrası sadece çilekli ve limonlu... Çalışanlar dondurma için bu saatler dışında beni otel indirimleri dışındaki bakkala yönlendirdi. Ben hiç mutlu değildim hiç kimseye de tavsiye etmiyorum diyemem bu otel indirimleri kısmını .. Tek iyi şey bir gece klima bozulması nedeni ile sabah 4 de teknik elemanı aradım ve 10 dakikada sorunum çözüldü. Ama klimalar baya gürültülü otel indirimleri akar.

         Durum böyle aslında tam olarak yani tamamı ifade edilmiş değil , amaç faydalı olabilmek aslında. Umarım bir faydası olabilir bu anlattıklarımızın , çünkü herkesin tatilinin bu derece iyi olmasını isteriz , gerçekten her şey çok güzeldi , sizlerinde güzel bir tatil geçirmesi dileği ile , şimdiden iyi tatiller dileriz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder