1 Mayıs 2013 Çarşamba

Otel indirimleri dediğin Vegas'ta olur sonra da Lanet olası şehir de kalır :DDD

             Öncelikle merhabalar yazmadan önce bir selam vermek gerekir , kesinlikle ilk önce söylemem gereken bir şey varsa oda bu otel de tatilin bu boyutunu kaldırabilecek misiniz :), nihayetinde bu konular önemli konular tatil fazla lüks olunca insanın ayarı kaçıyor :D. 

Sky Suites
             Otel indirimleri ile ben uzun bir hafta sonu, 1 yatak odası, Aria Sky Suites Paskalya kaldım. Servis harikaydı ve odalar birinci sınıf. Temizlik personeli çok yardımsever ve otel indirimleri resepsiyon personeli taşıyıcılar herkes bize birinci sınıf davrandı. Ayrı bir asansör keyif aldım, sky Suites, şimdiye kadar birkaç saniyeden fazla beklemek zorunda kaldık. Ücretsiz kahve ve atıştırmalıklar hoş bir sabah erken kulüplerde sabit bir gece sonra. Limuzin ya da hava alanına çok kibar. Odalar geniş ve harika bir banyo mevcut , Vegas otel indirimleri ,
otel indirimlerini sormayın akar gider iki lavabo, büyük küvet, buharlı duş, tv, Tek bir Aria şikayet, lavabo ve tuvaletler oldukça sık sık tıkanmış gibi görünüyordu. Birkaç saniye için musluk akarsa otel indirimlerini arayın takılın kafanıza göre , lavabo alt kısmında havuz su olurdu. 

             Otel indirimleri bir sürü konsol üzerinden müzik TV'ye bağlı ne yazık ki süit, her odada hoparlörler yerine sadece ana oturma odası. Mutfak alanı boyutu iyiydi ve buzdolabı, bir sürü bira! Otel indirimleri havuzu kapsayacak kadar geniş , ancak idare ederdi. Ben kendimi MGM çok daha iyi havuz vardı. Sıvı çok küçüktü ve kesinlikle büyük bir partinin Encore Beach Club veya ıslak Cumhuriyeti gibi bir yer. Burası benim Vegas'ta ikinci kez ve suit odalar harika bir konaklama için tavsiye ederim otel. Otel indirimleri güzel ve odalar temiz; personel son derece cana yakın. Ancak, gülünç derecede pahalı. $8 Odada şişe su. 50$ Açık büfe. Sadece ,.. O kadar güzel değildi , beklentiler fazla olduğu için otel indirimleri ne yapsın. Geçen sefer Paris'te kaldık, Aria tavsiye ederim. Benim söylemek istediğim otel indirimleri olmasına rağmen, yemekler bol ve lezzetli bir indirimleri mevcut konferansa katıldım. Konferans da ilk önce otel indirimleri ve odalar ortalama ve tuvaletler, her zaman bir uzun yürüyüş mesafesinde.

Bu tatili kaldırabilecek     seniz eğer ARİA Sky Suites'e tabi ki de gelin yaşayın bir çok hayalinizi takılın durun çünkü yapacak başka bir şey bırakmıyorlar size , sadece paranızı alıyorlar sonra da ak git diyorlar anlamadım gitti :D, Vegas'ta  yaşanan Vegass'ta kalır lanet olası pislikler :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder