14 Mayıs 2013 Salı

Otel indirimleri keyif hanesi...

Alibey Resort
             Otel indirimleri ile tatile gitmeden önce hep aklınızda soru işaretleri olduğu kesin. Fakat bu nasıl bir yerdir arkadaş anlamadım gitti , tatil boyunca insan saati tutmaya çalışır mı hiç zaman geçmesin diye :) , Böyle de kötü bir tarafı var , tamam iyi hoş tavsiye ediyoruz ama dikkat edin fazla güzel :)

             Otel indirimleri ile kesinlikle bir tatilin keyfini çıkarın, dinlenmek ve eğlenmek için harika bir yer. Odalar, tatil köyü tüm alanlar pırıl pırıl. Yemekler harika. Havuzlar temiz, kafe harika. Çocuk havuzu ve kaygan kaydıraklar muhteşem. Kesinlikle bir tatil için tekrar gideceğiz. Tek şey, eğlence hiç iyi değil. Önemli gösterileri. Ama bar akşamlarıotel indirimleri varken. Otel çok sevdik. Otel indirimleri kendisi oldukça büyük, ancak oluşur od birkaç evleri, bu yüzden o kadar büyük olduğu değil. Bizim çocuklar sahil ve denizi çok sevdik. Temiz su vardı ve çocuklar için mükemmel girilmesi kolay. Su parkı, otel bir parçası olduğunu da çok güzel, otel indirimleri  de çok güzel daha ne istiyorsunuz.
oturmak için mutlu olduğumuz ve bir içki keyfini çıkarın. Orada çok iyi bir Restoran, bir sağlık kaplıca ve bir aqua park. Barış ve sessiz (ve hiçbir Ruslar, dövmeler ) istiyorsanız ve  acayip tatil için yer budur. Ailem ve ben Ağustos'ta güzel bu otelde 10 gün geçirdik

             Otel indirimleri ile orada bulunduğumuz neredeyse tek başına. Öğle yemeği yüzme parkı koşuşturma olan küçük bir restoran. Otel restoranları farklı bir yemek, Japon, İtalyan restoranı eksik Çin tipi arasından seçim yapabilirsiniz. Bir sürü meyve, sebze, salata ... Yemekler çok güzel ve lezzetli. Herhangi bir yiyecek ile ilgili sağlık sorunları yapmadık. Yerel spa ziyaret ettik. Hamam klasik yağ masajı yaptırabilirsiniz izledi deneyin gittim otel indirimleri mevcut. Ben çok sevdim. Üç saat aldı ve bu muhteşem deneyimden sonra kendimi çok rahat hissettim. Aynı zamanda konaklama sevdik. Aile olduğumuz oluşan dört kişilik oda aile dubleks dairede otel indirimleri olduğu için uyuduk. Oda büyük, yeterli alan, iki banyo ve küçük bir balkon. Mini bar her gün ücretsiz. Otel içeriğini çok sevdik ve eğer şansınız varsa ben oraya kesinlikle geri bir kez giderdim otel indirimleri varsa tabi.

           Nasıl olsa döner dünya , sende anlarsın anlamsız olduğunu , bir tatil ile rahatlamak istersin. Ne gelir ki elden demeyin bir bakın neler yapılabilir güzel bir tatil için dinlenmek için, elinizden geleni yapın ufak bir araştırma sonucu zaten ne yapacağınızı bulacaksınızdır , sonrası kolay zaten...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder