11 Mayıs 2013 Cumartesi

Otel indirimleri İtalya sınırları içerisinde... :)

Aslında kısa  olarak anlatırsak bu bir  yol tatili , tesadüf oldu da demek doğru olur :). Çok şükür tesadüfen girdiğiniz bir yerden her zaman memnun kalmak biliyorum zor bir ihtimal. Anlatmak gerekir sa kısa bir yazı   olsun kısmen anlatayım yaşadıklarımızı... 

Ramada Encore
              Otel indirimleri ve personel cana yakındı ve bütün sorular bize yardımcı oldu. Resepsiyonda kasa. Bazı kek, meyve, jambon ve peynir, çay otel indirimleri mükemmel olduğu ortaya çıktı. Ben belki de bir saat erken check-in için yaptım ama personel çok cana yakın ve beni hemen güzel bir odaya verdiler, otel indirimleri dahilinde bütün hizmetlerini sundular. Ben daha sonra arabayı park etmek için yer baktım. Bolonya'nın merkezinde mükemmel tarifler ve görülecek yerler gördüğüm emin olmak için.
kahve makinesi ile iyi. Kanepe (3 Yetişkin) ile çift kişilik oda vardı ve çok temiz ve konforlu. Bu oda belirtilen bilgi karşılık gelir. Hızlı wifi vardı. İtalya üzerinden bir yol gezisi ve mutlu bir yerde kalmak için Bolonya'nın merkezine hemen dışında, bu otel indirimleri dahilinde on puan...

Ramada Encore
            Otel indirimleri ve en önemlisi tabi ki nerede yemek var ki. Oda büyük, çok modern ve güzel sunulmuş. Ertesi sabah kahvaltı gerçekten çok güzel yanı sıra, ben genelde otel indirimleri ile, atlas kahvaltılar, genellikle bir hayal kırıklığıydı söylediler ama bu çok hoş bir sürpriz oldu. Şehir merkezine kolay, güzel bir sürücü (park çok makul) bu otel indirimleri benim için mükemmeldi. Oto yol yakın çok kolay ve güzel kısa bir sürüş için şehrin görülecek yerleri görmek için. Personel gerçekten bu yorumu bir başkasının olmasına rağmen otel indirimleri hep aktif, son derece yardımsever ve otel indirimleri için iyi bir puan. Sıkıntıları göz önüne alındığında bu gezide diğer İtalyan otelleri arasında  buradaki personel umarım bir fener olur bütün denizlere ;)...

Bu belki kısa bir hatıra fakat , gerçekten de sadece anlatması kısa , yaşanmışlıklar bu kadar kısıtlı değil yani. Tabi ki de yaşananlar her zaman böyle olumlu olmuyor ama tabi ki de olumlu olması yönünde bütün umutlarımız :)..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder