16 Mayıs 2013 Perşembe

Otel indirimleri ile dolaşmak ve eğlenmek...

Cettia Beach
          Otel indirimleri arasında olan iyi bir tesis. Her ne kadar güzel desek de tabi aralarda sıkıntılar çıkıyor, fakat her hali ile hizmetlerinde kusur etmişlikleri yok aslında , işlerini iyi yapıyorlar. Tavsiye ederim.

          Otel indirimleri harika, personel bizim için. Odalar ve yemekler harikaydı. Biz bu yıl daha sonra tekrar gelmek! Tatil için teşekkür ederiz şarap ve muhteşem kuaförü beni her gece harika! Cettia Beach'den yeni döndüm, harika bir tatil geçirdik ve geri dönmek için sabırsızlanıyorum. Odalar gerçotel indirimleri dolu. Yemekler ve servis mükemmeldi herkesin zevkine hitap eden seçeneklerine sahip. Bu güzel ve küçük bir otel personeli ve diğer konuklarla tanımak için kolay. Havuz manzarası ve muhteşem ve güneşlenme ve kokteyller için mükemmel bir konum güzel otel indirimleri daha neler neler..
ekten temiz ve modern bir

Cettia Beach
          Otel indirimleri hem gece hem de gündüz eğlenceli, mükemmel ve eğer parça lale ve Ozan olarak size iyi bir zaman sahip olduğunuzdan emin olun. Bu, en iyi tatillerden biri ve umarım çok yakında için sabırsızlanıyorum. Yakın zamanda sadece 2 haftalık tatilden eve geldiğinde güzel Cettia Beach Resort Marmaris. IV bol yer, ama bu otel indirimleri ve tatil köyü şimdiye kadar en iyi tatil ben ve arkadaşım üzerinde! Otel indirimleri çarpıcı iv hiç görmedim hiçbir yerde bu kadar temiz!! Ancak personel bir tecrübe. Çok konuksever ve dost canlısı! Ozan ve yeşim göstericiler herkes için zaman ayırıyor ! İkisi de çok eğlenceli ve bu tür insanlar, ve herkes çok iyi gece dışarı yeterince alın! Ne çok eğlendik!

         Tavsiye edeceğim kadarını yazdım biraz :).Tüm personel çok cana yakın ve benzeri sizin için her şeyi adı tüm bunları bir kitap olacaktır.ben bu oteli kesinlikle tavsiye ederim sadece gidin ve personel! Bir sürü aşk Laura İskoç'ya sarı tarzında değişik tiplerle karşılıyorlar sizi..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder